V případě, že nejste s nákupem spokojeni, je možnost zboží vrátit nebo vyměnit za jiné.
Vracené zboží odešlete na naši adresu:
Nezapomeňte vždy doložit:
Je to nezbytná podmínka proto, abychom reklamované zboží přijali. Pokud byl paragon vystaven na více než jeden pár obuvi, zašlete prosím kopii paragonu a orginál si uchovejte.
V případě výměny
zboží je nutno provést novou objednávku zboží, které chcete obdržet místo původního zboží. Toto Vám zaručuje, že objednané zboží bude rezervováno právě pro Vás. V jiných případech neručíme za nedostupnost zboží. Při objednávce „na výměnu“ je nezbytné napsat do poznámky „Výměna“ a zadat číslo objednávky, kterou vracíte. Objednávka „na vyměnu“ nemusí být zaplacena, pokud to nevyplývá z rozdílu v cenách zboží.
Pamatujte, že:
Formuláře ke stažení:
Připravili jsme pro Vás výše uvedené formuláře, které stačí vytisknout, vyplnit a přiložit do krabice spolu s paragonem, abychom Vám zjednodušili postup při vrácení nebo výměně zboží. Formulář umožňuje transakci provést jak nejrychleji je to možné a vylučuje případné chyby. Máte-li problém se stažením souboru, napište nám!